3 sprawdzone sposob...
 

3 sprawdzone sposoby na prewencję urazów, które zrobisz sam w domu.  

  RSS

MichalCzerkas
(@michalczerkas)
Member Admin
Dołączył: 12 miesięcy temu
Posty: 12
01/11/2018 10:28 pm  

Jak wiemy pieniądze są i zawsze będą tematem wałkowanym przez wszystkich. Każdy z nas w pewnym wieku ma jakieś problemy zdrowotne - ból pleców, kolan itd. Wizyta u dobrego fizjo nie zalicza się do najtańszych, a często takich wizyt potrzebujemy kilka. Dlatego chciałbym podzielić się z Wami sprawdzonymi metodami związanymi z prewencją urazów i autonaprawą:

 

1. Rozbijanie punktów spustowych za pomocą masażu rollerem bądź twardą, gumową piłeczką.

2. Raptor czyli pewnego rodzaju pistolet, który zastąpi nam kilka godzin masażu i pozwoli na rozluźnienie mięśnia poprzez głębokie rozbicie.

3. Mata do akupresury - pozytywny wpływ na leczenie i samopoczucie stwierdzono u osób chorujących na migrenę, bóle kręgosłupa, choroby zwyrodnieniowe, rwę kulszową, choroby układu krążenia, układu oddechowego i nerwowego. Pomaga także rozluźnić nadmiernie napięte mięśnie.

 

Uważam, że są to trzy podstawowe produkty, które każdy człowiek powinien mieć w swoim domu.

Z jakich Wy sprawdzonych sposobów związanych z autonaprawą, prewencją korzystacie? 

This topic was modified 12 miesięcy temu by MichalCzerkas

Trendi polubić
Cytat
Alcia
(@alcia)
New Member
Dołączył: 12 miesięcy temu
Posty: 1
01/11/2018 11:22 pm  

Na moje problemy z kręgosłupem najbardziej pomagają regularne ćwiczenia, na moje plecy bardzo dobrze wpływa joga, a podczas rehabilitacji robiłam ćwiczenia izometryczne - na początku nic przyjemnego jednak ból ustępował na długo. Czasem gdy już dopada mnie ból pleców używam rollera i masuje bolące miejsce. 

Mata do akupresury brzmi ciekawie, muszę spróbować 😉

Zna ktoś jakieś sprawdzone sposoby na ból pleców podczas siedzenia przy komputerze? np w pracy gdzie nie mam możliwości użyć rollera. ;/

 


OdpowiedzCytat
MichalCzerkas
(@michalczerkas)
Member Admin
Dołączył: 12 miesięcy temu
Posty: 12
22/11/2018 1:10 pm  

Polecam pewną rutynę typu:

Co 1h krótki spacer bądź jakaś mała aktywność fizyczna w formie 5 przysiadów. Z pewnością pozytywnie wpłynie to na dotlenienie mózgu. Zacząłbym z pewnością od przyczyny bólu czyli pozycji siedzenia i krzesła na którym siedziesz.


OdpowiedzCytat
  
Praca

Proszę Zaloguj Się lub Rejestracja